Puppy Love




DONNY OSMOND

提起唐尼與瑪麗就不能不提到『青春樂』(DONNY & MARIE SHOW)這個由當年紅透半邊天的奧斯蒙兄妹所主持的歌舞節目,那時在台灣的電視定期上播出時,收視率高得嚇人,可見深受台灣觀眾喜愛的程度,甚至連向來對於我""西洋歌曲並不是十分認同的母親,也都十分喜歡這對可愛的小兄妹,而母親如今已經是高壽八十了。雖然歲月不饒人,他們也已經有點老,MARIE OSMOND的甜蜜歌聲中,永遠都有著我們太多的美好回憶。

U DON'T HAVE TO SAY YOU LOVE ME - DONNY & MARIE   HERE



  PUPPY LOVE - DONNY OSMOND   稚愛 - 唐尼奧斯蒙

And they called it puppy love  ★★★  人們說那是幼稚的愛
Oh,I guess they'll never know 
★★★  我想他們永遠不會明白
How a young heart really feels 
★★★  年輕的心真正的感受
And why I love her so 
★★★  還有我為何如此愛她

And they called it puppy love 
★★★  人們說那是幼稚的愛
Just because we're in our teens 
★★★  只因為我們才十幾歲
Tell them all it isn't fair 
★★★  告訴他們,這不公平
To take away my only dream 
★★★  竟奪走我唯一的夢

I cry each night my tears for you 
★★★  我每晚都為妳哭泣
My tears are all in vain 
★★★  淚水卻是白流
I'll hope and I'll pray that maybe someday 
★★★  我期盼,我祈禱有一天
You'll be back in my arms once again 
★★★  妳會重回我懷抱

Someone, help me, help me, help me please 
★★★  有誰能夠幫幫我
Is the answer up above 
★★★  答案是否就在天上
How can I,how can I tell them 
★★★  我該如何告訴他們
This is not a puppy love 
★★★  這不是幼稚的愛